Marketing W Internecie proste ale nie oczywiste możliwości sieci

Wiele osób dostrzega że dzięki kontaktom poprzez Internet można o wiele szybciej zaprzyjaźnić się a nawet skontaktować z innym ciekawym człowiekiem. Od jakiegoś czasu przyglądam się moje znajomości i zauważam że większość z nich jest dzięki Internetowi. Internet powoduje że o wiele łatwiej jest mi nawiązywać znajomości je podtrzymywać a nawet przechodzić na poziom wyższy.  Wolę z internetu korzystać jak z narzędzia i nie dopuszczać by był częścią mnie samego, bo za moment może się okazać że stanę się Internetem rzeczy i wtedy bedzie całkowite uzależnienie od Internetu.

Zawsze staram się zachęcić osoby prowadzące swoje firmy by regularnie informowały społeczność internetową i nowościach czy wydarzeniach dotyczących swojego produktu czy usługi bo moim zdaniem to najbardziej podstawowa skuteczna metoda bycia widocznym. Zaraz po tym jest planowanie regularnie wszystkich działań reklamowych.

Osobiście uważam że każdą relacje warto stopniowo rozwijać i jak najszybciej się spotkać by nawiązać relacje która to dopiero może się przekształcić w współpracę. Pod warunkiem że wasze zainteresowania spotkają się i uzupełnią.

Jednak na początku konieczna jest pogawędka i zapoznanie się. Jakoś nie wierzę w dobrą długoterminową współpracę wymagającą zaufania, gdy zgłosisz się do pierwszego lepszego realizatora Twojej usługi marketingowej. Zbyt często słyszałem że firma reklamowa zapewniała komuś murowany efekt i jakoś nie udało się.

Myślę że nie musimy wyważać otwartych drzwi.  Dlatego współpraca powinna się stopniowo rozwijać, zamiast wskakiwać na wysoki poziom już na pierwszym spotkaniu. Tak to rozumiem i też stosuję te zasady by móc w spokoju zaplanować moje efekty działań oferownika  których każdy odbiorca jednak oczekuje.

Obecnie osoby prowadzące firmę bardziej przekonuje efekt w postaci telefonów od klienta niż pokładanie nadziei że jakoś to bedzie jeśli reklama bedzie działać ale nie wiadomo jaki jest cel ostateczny takiego działania reklamowego.

Pamiętaj że nie ma jednej idealnej metody reklamowej która by pasowała do każdego biznesu, jest jednak coś co pasuje do każdego działania. To opowiedzenie swojej własnej historii o swoim, biznesie. To możesz robić praktycznie codziennie i bez końca przybliżając się co dzień o krok do swojego zawodowego celu. Jeśli jednak nie wiesz jak działać albo nie masz na to czasu, to serdecznie zapraszam cię do kontaktu z Oferownikiem

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *